1Kan man parkere ved butikken, og hvilke parkeringsregler gælder?
Der er mulighed for at parkere på foran butikken. Der skal ikke betales for parkering, og der kan parkeres en time gratis.
2Hvordan sender jeg min telefon med posten?
Pak telefonen forsvarligt ind, så der ikke er risiko for yderlig skade under transporten. Vedlæg din booking reparationsseddel med navn, adresse, telefonnummer og en beskrivelse af fejl og skader, der ønskes udbederet. Vi anbefaler, at man sender sin Smartphone som pakke med Post Danmark. På den måde er det altid muligt at spore pakken via track-and-trace nummeret. Når vi modtager pakken, kontakter vi dig med information om det videre forløb.
3Hvordan betaler jeg for min reparation, når jeg sender med posten?
Vi sender dig elektronisk faktura. Bankoverførslen tager normalt 1 bankdag. Du overfører penge til vores via bankkonto: Reg.nr. 5774 Konto.nr. 0745 258 867. Husk at notere dit telefonnummer som afsender.
4Kan jeg få repareret min mobil under producentens garanti?
Nej, desværre. Smartphonecare er et uafhængigt professionelt serviceværksted. Når du har smadret dit glas på din telefon, så har du allerede mistet garantien, idet den frafalder ved selvforskyldt skade. Vi kan, i modsætning til at skulle undvære den i flere uger ved reparation på et autoriseret værksted, skifte skærmen på din telefon på 1-2 timer, og vi yder 24 måneders garanti på reparationen.
5Den type reparation, jeg søger, er ikke på jeres prisliste. Hvordan finder jeg en pris?
Da der findes en utal af forskellige mobilreparationer og fejltyper, er det ikke alle reparationer, vi kan have stående på vores prisliste. Hvis du ikke kan finde en pris via prislisten, skal du blot kontakte os, og så sender vi dig en uforpligtende tilbudspris på mobilreparationen.

Spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål eller problemer hjælper vi gerne. Vi sidder klar ved telefon og e-mail for at hjælpe dig videre.

Telefon: 66 1515 55

E-mail: info@smartphonecare.dk

Bestil tid