Vilkår og betingelser

Nedenstående betingelser og vilkår gør sig gældende i handel med SmartphoneCare, medmindre andet er angivet gennem skriftlig aftale. Generelle vilkår og betingelser ved handel med Smartphonecare.dk for privatkunder og firmaer, herunder institutioner.

Generelle oplysninger

Smartphonecare

Cvr-nr: DK-37327298

Kochsgade 35 A st,tv

5000 Odense C

E-mail: info@Smartphonecare.dk

Telefon: 66151555



1.1 Producentens garanti

SmartphoneCare er et uafhængigt professionelt serviceværksted. I tilfælde af at du har ødelagt glasset på din telefon, frafalder garantien i henhold til reglerne om selvforskyldt skade. Vi kan skifte en telefons skærm i løbet af 1-2 timer afhængig af leveringstidspunkt og leveringsmetode, og vi yder 24 måneders garanti på defekter forekommet under reparation.



1.2 Reklamation & Garanti

Handlende forbrugere er sikret 2 års reklamationsret. I henhold til købelovens præceptive forbrugerafsnit er den handlende berettiget til yderligere afhjælp, hvis et produkt efter endt service måtte være fejlbehæftet. Udover 2 års reklamationsret sikres den handlende også 2 års garanti for reparationen. Ved udnyttelse af reklamationsret skal fejlen på varen noteres skriftligt, såfremt den ikke er synlig eller tilgængelig på anden vis.



1.3 Reklamation brugte smartphone/tablet

Vi yder 2 års reklamationsret jf. købeloven. Det betyder, at du ved fejl/mangler opstået inden for de første to år har krav på at få repareret din enhed uden beregning. Dette gøres gennem henvendelse til os. OBS: Kan enheden ikke dækkes af reklamationsretten, eller er fejlen/manglen selvforskyldt, vil vi stadig gerne hjælpe dig med reparation til en fornuftig pris.



1.4 Forbehold for prisfejl

SmartphoneCare tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udgåede varer.



1.5 Reparation af enhed

Alle enheder repareres samme dag, de modtages, såfremt dette er muligt. SmartphoneCare vil altid bestræbe sig på at være lagerførende i samtlige reservedele, og er de ønskede artikler ikke hjemme, vil dette blive informeret hurtigst muligt, og en estimeret reparationstid vil blive udstedt. Vi tager altid forbehold for restordrer samt udsolgte reservedele. Vi gør dog altid opmærksom på, at forhold som disse ikke kan tilegnes vores egen skyld. Den reparerede enheds originalgaranti frafalder ved reparation. Vi yder kun garanti på de udskiftede reparerede dele, og SmartphoneCare påtager sig ikke ansvar for reparationer med følgefejl som resultat af fysisk overlast, væskeskade og anden brugerfejl.



1.6 Betingelser for indlevering af enhed

Alle reparationer betales enten kontant eller med Mobilepay/kreditkort. Inden påbegyndt reparation oplyses fast pris for reparationen. Ved tilfælde hvor reparationens omfang og heraf pris ikke kan determineres fra start, vil prisen blive oplyst til kunden, så snart denne er tilgængelig. Afvises dette tilbud eller ønskes enheden retur med eller uden hel eller delvis reparation udført, opkræves den handlende 99 kr. i undersøgelsesgebyr. Efter endt reparation vil kunden modtage faktura til betaling, såfremt bestilling ikke er forudbetalt via website. Reagerer kunden ikke på tilsendte faktura, enten via betaling eller henvendelse, vil enheden efter 3 måneder blive sendt retur med en regning på 199 kr. I tilfælde hvor enheden er indleveret direkte på værksted, vil denne blive kasseret efter 2 måneder, såfremt afhentning ikke har fundet sted. Alle fejlmeldinger ved bestillingen afprøves ved indlevering på værksted. Yderligere fejl, som enheden måtte være behæftet med ved indlevering, vil ikke blive fejlsøgt. Der udføres kontrol af hele enheden før påbegyndt reparation for at fastslå, om der foreligger yderligere mangler end dem oprindeligt oplyst om. Der tages forbehold for sådanne skader uanset tidspunktet for denne opståelse. Ved enkelte reparationer vil en opdatering af enheden være påkrævet. Opdatering af enheden kan slette alle data på enheden, og det er udelukkende kundens eget ansvar at tage backup af alle data før indlevering.



1.7 Sikkerhedskopiering af data

Den handlende har selv det fulde ansvar for at lave sikkerhedskopiering af reparationstilvalgte enheder, inden disse indleveres hos SmartphoneCare. Der slettes ingenting bevidst, men der tages ingen ansvar for mistet data.



1.8 Persondatapolitik(Gælde kun ved salg af din enheder til os)

For at du kan indgå aftale med os på Smartphonecare.dk, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Kontonummer

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne overføre penge til dig. Så ved vi også at du ejer enheden. Personoplysningerne registreres hos Smartphonecare.dk og opbevares i 2 år, hvorefter oplysningerne slettes. Dine oplysninger videregives eller sælges ikke til tredjemand. Den dataansvarlige på www.Smartphonecare.dk er den administrerende direktør Diar Baker. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din opgivne mailadresse. E-mailadressen videregives ikke til andre. Som registreret hos Smartphonecare.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Smartphonecare.dk via e-mail: info@Smartphonecare.dk. Du kan altid kontakte Smartphonecare og udøve din ret til at få slettet alle personlige data, som vi har på dig.

Undtagen i følgende situationer:

- Hvis du har foretaget et køb på vores webshop, beholder vi dine oplysninger i henhold til bogføringsreglerne

- Du har en uafsluttet sag ved kundeservice, eksempelvis en reklamation

Alle data blive gemt på UnoEuro compliance server som overholde GDPR.



1.9 Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger. For at du kan indgå aftale med Smartphonecare, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn

Telefonnummer

E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne kontakte til dig med hensyn til din reparation og garanti på din reparation. Personoplysningerne registreres hos Smartphonecare og opbevares i op til 2 år, hvorefter oplysningerne slettes. Den dataansvarlige på www.Smartphonecare.dk er den administrerende direktør Diar Baker. Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor. Som registreret hos Smartphonecare.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Smartphonecare.dk via e-mail: info@Smartphonecare.dk. Du kan altid kontakte Smartphonecare og udøve din ret til at få slettet alle personlige data, som vi har på dig.

Undtagen i følgende situationer:

- Hvis du har foretaget et køb på vores webshop, beholder vi dine oplysninger i henhold til bogføringsreglerne

- Du har en uafsluttet sag ved kundeservice, eksempelvis en reklamation

Alle data blive gemt på UnoEuro compliance server som overholde GDPR.



1.10 Salg af din endhed til Smartphonecare.dk

På hjemmesiden finder du vejledende priser for brugte varer. Alle priser er i danske kroner. Når du har bekræftet dit salg til os fra hjemmesiden, vil du modtage et fragtlabel, så du kan sende din brugte iPhone eller iPad helt gratis til os. På Smartphonecare.dk online salg foretages ved at kunden udfylder en salgsformular på hjemmesiden, hvor denne angiver type, mærke, model, størrelse og stand af enheden. Smartphonecare.dk forbeholder sig retten til at ændre i den vejledende tilbudspris såfremt enheden ikke lever op til oplysningerne opgivet af kunden i salgsformularen. Smartphonecare.dk forbeholder sig retten til at afvise alle tilbud fra en bestemt kunde, såfremt der er eller forekommer at være fortsatte, gentagne eller væsentlige brud på bestemmelser i denne aftale, herunder, men ikke begrænset til, vanhjemmel (salg af varer, som ikke tilhører sælger) og afgivelse af falske oplysninger. Salget er først gennemført i det øjeblik Smartphonecare.dk har modtaget og godkendt enheden, pengene overfører inden for 1-7 hverdage, efter modtagelse og gennemgang af enheden. Salg af enheden forgår ved at komme ind i vores butik med den, eller at få tilsendt en pakkerlabel via mail inden for 24 timer hvor portoen er betalt. Levering sker med Post Danmark og er forsikret. Det tilsendte pakkelabel skal bruges ved forsendelse til Smartphonecare.dk og pakken skal afleveres på et posthus og der tages ikke ansvar for enheder som er sendt på anden vis. Vi leverer til alle adresser i Danmark. Det er vigtige at kunden fjerne sine Apple-ID på enheden, hvis enheden lever ikke op til oplysningerne opgivet af kunden i salgsformularen forbeholder Smartphonecare.dk sig retten til at overskride den normale behandlingstid og tilbageholde betaling. Kunden vil i sådanne tilfælde blive kontaktet inden for 3 hverdage fra modtagelsen. Det er kunden ansvar at fjerne indholdsdata fra enheder, inden du overgiver dem til Smartphonecare.dk, ligesom det er dit eget ansvar at gemme dette indholdsdata på andre enheder, hvis du ønsker at bevare dem. For en sikkerheds skyld formater Smartphonecare.dk indleverede enheder, men der er ingen garanti for, at indholdetsdata ikke kan genskabes af tredjemand.



1.11 Lovvalg og værneting

Enhver tvist afgøres efter dansk ret ved de almindelige domstole.



1.12 Ændringer af de generelle vilkår og betingelser

SmartphoneCare forbeholder sig til enhver tid retten til at ændre de generelle vilkår og betingelser.



1.13 Klagadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice på telefon 66151555 eller mail info@Smartphonecare.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/



1.14 Fortrydelsesret og returnering

Du har 14 dages fortrydelsesret, fra du har modtaget varen. Efter dansk lovgivning har du som forbruger 14 dage til at meddele os fortrydelse af købet og herefter 14 dage til at sende den retur. Forsendelses omkostningerne skal du selv betale for.

Du kan enten indleverer varen til butikken eller sende den til:

Smartphonecare.dk

Kochsgade 35 A, st

5000 Odense C

Når du indleverer/sender varen tilbage, skal den være i væsentlig samme stand og mængde, som da du modtog den, og du skal vedlægge salgsfakturaen eller kopi heraf. Varen skal emballeres, så den ikke tager skade under forsendelsen. Benytter du dig af fortrydelsesretten, vil du få dine penge tilbage hurtigst muligt, efter vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for fortrydelsesretten. Pengene tilbagebetales til den konto, som beløbet er trukket på.



1.15 Force majeure

Smartphonecare.dk kan i intet tilfælde gøres ansvarlig for forhold, der må betegnes som force majeure, herunder, men ikke begrænset til, krig, optøjer, strejke, ildsvåde, naturkatastrofer, valutarestriktioner, import eller eksportrestriktioner, afbrydelse af almindelig samfærdsel, afbrydelse eller svigt i energiforsyningen eller kommunikationssystemer.



1.16 Har du spørgsmål?

Har du kommentarer eller spørgsmål i forbindelse med vores information og/eller behandling af personlige oplysninger, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 66151555 eller e-mail info@Smartphonecare.dk.



1.17 Ophavesret

Indholdet på Smartphonecare.dk er ophavsretsligt beskyttet og tilhører Smartphonecare.dk. Artikler, billeder, tekst, illustrationer, videoklip stilles til rådighed for læsning/visning og må ikke reproduceres, ændres eller kopieres. Kunden må dog gerne printe enkelte kopier eller tage en kopi i digital form til privat brug..



Bestil tid